1. Tėvų supažindinimas su patyčiomis (kas tai yra, jų formos, padariniai, vaikų vaidmenys patyčių situacijose) seminaro (vedamas psichologės Simonos Barysienės "Patyčios: ką turi žinoti tėvai"), lankstinukų pagalba.
2. Ženkliukų, skirtų patyčių savaitei, kūrimas (visas darželis kuria bendrai ir sukūrę vieną bendrą ženkliuką jį segi visą savaitę).
3. Draugo portretų kūrimas (ant foto tapeto apvedamas vaikas/pedagogas visu ūgiu ir viduje, su auklėtojo pagalba arba, jeigu vaikas sugeba ir be jos, užrašomos gerosios to žmogaus savybės) ir tų portretų parodėlės surengimas darželyje "Draugystė".
4. Senosios animacijos filmukų apie draugystę, bei soc. filmuko "Kodėl aš nenoriu ir negaliu skriausti kito vaiko" žiūrėjimas (informacinių technologijų kabinete bendrai - viso darželio vaikai pasidalinę grupėmis).
5. Tinkamo ir netinkamo vaikų elgesio situacijų kūrimas (vienam vaikui nuspalvinti veidą juodai, kad būtų kitoks ir pastebėti bei paskatinti tinkamą elgesį atitinkamose suvaidintose situacijose. Aptarti jausmus, būseną kai esi kitoks ir kiti tai neigiamai vertina.To reikia, jeigu norime, kad vaikai dažniau bendrautų draugiškai, svarbu pagirti vaiką už tai, kad kreipiasi pagalbos ne tik sau, bet ir praneša tuos atvejus, kai tyčiojamasi iš kitų).
6. Kaip užbaigiamasis akcentas - pasakos "Jausmų pilis" (autorė Giedrė Šileikytė - Mičiūnienė) sekimas visam darželiui (seka pedagogas su vaikų, kurie jau sugeba patys skaityti, pagalba).