6-10 m., 1-4 klasių mokiniai Praktinė užduotis su vaikais – „Penki pirštai, penkios savybės“, kurios tikslas yra savo savybes ir talentus pamatyti kitų akimis.
Veiklos aprašymas: Suformuojamos ir rateliais prie stalų susodinamos grupės po 5 dalyvius. Jų prašoma ant lapo padėti ir apibrėžti savo ranką (išskėstais pirštais). Lape dalyvis taip pat turi užrašyti savo vardą. Po to dalyviai kviečiami ant nykščio užrašyti vieną iš savo talentų/ savybių. Tuomet prašoma perduoti savo lapą kitam, sėdinčiam kairėje dalyviui. Tada prašoma pagalvoti apie asmenį, kurio lapą/ranką dalyvis gavo ir užrašyti vieną iš jo talentų/savybių ant kito piršto. Lapo perdavimas ir savybių/talentų rašymas kartojamas tol, kol kiekvienas dalyvis gauna pilnai užpildytą savo paties lapą/ranką su jame esančiomis penkiomis savybėmis/talentais. Veiklos užbaigimui pravedama diskusija su dalyviais apie jų talentus/savybes. Lapai gali būti kabinami svarbioje dalyviams vietoje.
11-14 m., 5-8 klasių mokiniai Vaikai rašo laišką, kuriame turi atsiskleisti mokinio požiuris, kaip jis gali patarti kitam vaikui (galbūt draugui) iš kurio kiti tyčiojasi.
15-18 m. 1-IV G klasės Niko Vujičičiaus pranešimo “Patyčios turi liautis” peržiūra ir aptarimas.
(nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=rshtosrazcY )
Veiklos aprašymas: kiekvienas mokinys ant lapelio užrašo, ką, jo nuomone, reiškia “būti kietam”. Lapelį perskaito ir užklijuoja ant lentos. Visi kartu pažiūri pranešimą. Ir tada dar kartą kiekvienas mokinys ant kitos spalvos lapelių užrašo, ką dabar, jo nuomone, reiškia “būti iš tiesų kietam”. Diskutuojama ar pasikeitė moksleivių nuomonė apie “buvimą kietu”. Kam reikia daugiau drąsos: tyčiotis iš kitų ar užstoti tą, iš kurio tyčiojamasi ir stabdyti patyčias?
Dalyvaus visi gimnazijos mokiniai, užsiėmimus ves klasių auklėtojai, psichologės, socialinė pedagogė, jaunieji policijos rėmėjai.